loading...
بیا تو ببین چقد مطالب جالب وباحال
admin بازدید : 12 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

این فاصله ها که بین ما بسیارند از بودن ما کنار هم بیزارند

یک روز برای دیدنت میایم اما اگر این فاصله ها بگذارند

.....

 

تو ای زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشمان خیسم

بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .


.....

اسه مشق شبت بنویس :
اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته . . .

.....

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی

....

دلم برایت تنگ نشده … اصلا
دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت
خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!

.....

نمی دانم چه دردیست دوست داشتن 
همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود
پایت از این دنیـا بریده می شود

....

 

ای کاغذ سپید کہ همه ی دردهایم را بہ دوش میکشی
یکبار دیگر رویت مینویسم : بینهایت دوستش دارم


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 454